
Jak to celé začalo? Představte si krásný rekreační areál o rozloze cca 20 000 m². Majitel ho chtěl prodat vcelku, ale zájemci se nehrnuli. Tak jsme si řekli: Pojďme na to jinak! Navrhli jsme majiteli rozprodat jednotlivé chaty soukromým majitelům a vytvořit z areálu chatařskou oblast. A to se ukázalo jako trefa do černého!
Jak šel prodej? V květnu jsme dali chaty do nabídky s podmínkou od majitele, že potřebujeme alespoň 6 rezervací, abychom mohli prodej realizovat. To bylo vcelku těžké vysvětlovat lidem na prohlídkách spolu s informací o budoucím dělení parcel, to bylo hodně neznámých.
Nakonec jsme rezervovali ve třech fázích:
Z inzerce se nám ozvalo 53 zájemců, 45 z nich se objednalo na prohlídku, ale reálně dorazilo jen 20. I tak to ale dopadlo skvěle a 12 kupců máme (a jeden z nich vzal rovnou dvě chaty!).
Abychom podpořili prodej, natočili jsme prodejní reel ? a zapnuli placenou reklamu na Facebooku. Výsledek? Fungovalo to!
Byrokracie a další překážky Kdo někdy prodával pozemky, ví, že to není jen tak. Museli jsme zajistit vytyčení jednotlivých parcel, což znamenalo:
Jak to vypadá teď? Je únor a všechny chaty jsou rezervované! Teď už ladíme poslední detaily a plán je, že v březnu budeme podepisovat kupní smlouvy. S budoucími majiteli jsme už dvakrát seděli nad tím, jak bude fungovat společná správa bazénu a cest. Pomáháme vytvořit společenství vlastníků a vybíráme nejlepší externí dodavatele správcovských i ekonomických služeb.
Jaký je závěr? Když to nejde jedním způsobem, hledáme jiný. Z rekreačního areálu, který se nedařilo prodat, se teď stává chatařská oblast plná nadšených nových majitelů. Chce to trochu kreativity, trpělivosti a samozřejmě tým, který to dotáhne do konce!
Poznáváte v případovce Vaši vlastní situaci?
Ozvěte se.
602882702